top of page
parking proj
Haifa_port.jpeg

مشاريع إدارة معدات وقوف السيارات 

مشاريع ناجحة في جميع أنحاء البلاد

الفنادق مراكز التسوق مساحات مفتوحة المؤسسات التعليمية  | ابراج المكاتب المستشفيات

RCL.png
  • מה סדר הפעולות בהגעה לחניון ובחזרה?
    בהלוך - כניסה לחניון וחניה > הגעה לאוהל מסירת מזוודות (האוהל מצוי בחניון) > עלייה על הסעה שתיקח אתכם לטרמינל הנוסעים בו תבצעו ביקורת גבולות > עלייה לאונייה. בחזור - ירידה מהאונייה > ביקורת גבולות ואיסוף מזוודות (באזור טרמינל הנוסעים) > עלייה על ההסעה עם המזוודה ונסיעה חזרה לחניון > הגעה לרכב > יציאה מהחניון.
  • מהיכן יוצאות ההסעות? (מהחניון לאונייה בהלוך ומהאונייה לחניון בחזור)
    בהלוך - ההסעות יוצאות מאוהל מסירת המזוודות המצוי בחניון. בחזור - לאחר ביקורת הגבולות, ההסעות לוקחות את הנוסעים לחניון. *תדירות ההסעות הינה על בסיס מילוי של הרכב המסיע.
  • היכן מפקידים את המזוודות לאחר הכניסה לחניון והיכן אוספים את המזוודות בחזור?
    בהלוך, מוסרים את המזוודות באוהל הממוקם בתוך החניון. בחזור, איסוף הכבודה מתבצע בירידה מהאונייה לפני ביקורת הגבולות (באזור טרמינל הנוסעים).
  • בעת ההגעה למחסום הכניסה לחניון, האם המחסום נפתח אוטומטית?
    בהגעתך למחסום הכניסה, המצלמות יזהו את מספר הרכב הראשי (או החלופי) שהזנת בעת ביצוע הזמנת החניה ומחסום הכניסה יפתח באופן אוטומטי.
  • מה עלי לעשות במידה והמחסום לא נפתח לי?
    עליך להצטייד בחשבונית התשלום ולפנות לסדרן בחניון. בנוסף, על גבי ציוד החניה מצוי לחצן עזרה המקושר למוקד מאויש במידה והסדרן לא נוכח.
  • האם ישנה שמירה על הרכב בתקופת החניה?
    לא. החניון נמצא בתחומי נמל חיפה, לחניון גדר ביטחון היקפית, החניון נעול בשעות הלילה. אין להשאיר במקום חפצי ערך. חוק השומרים אינו חל.
  • האם ניתן להוציא את רכבי במהלך תקופת ההפלגה? האם ניתן להחזירו? האם מגיע לי החזר כספי?
    ניתן להוציא כלי רכב במהלך תקופת ההפלגה במקרים חריגים ותוך תיאום מראש - במקרים חריגים יש לפעול על פי התקנון: https://www.ipi.co.il/termsofuse לא יוחזר כסף למי שלא ניצל את זכותו לחניה ו/או ניצל הזכות באופן חלקי והכול בהתאם לתקנון. https://www.ipi.co.il/termsofuse
  • אני לא בטוח עם איזה רכב אכנס לחניון, מה ניתן לעשות?
    בעת רכישת הכרטיס באתר ניתן לרשום פרטים של שני כלי רכב שונים, אחד ראשי ואחד חלופי. שימו לב כי הכניסה לחניון תינתן רק לרכב אחד מהשניים.
  • אני בעל תו נכה, האם ניתן לחנות בחינם?
    בצמוד לאוהל מסירת הכבודה יש חניה המיועדת לנכים, החניה לנכים בחניון עצמו מחייבת תשלום מלא.
  • הזמנתי מקום חנייה אך ברצוני לבטל, מה עליי לעשות? מהם תנאי הביטול?
    נהלי הביטול מופעים בתקנון: https://www.ipi.co.il/termsofuse
  • הזמנתי מקום חנייה אך לא הגעתי לחניון ולא חניתי כלל, האם מגיע לי זיכוי?
    החניון פועל על בסיס הזמנה מראש ומקומות ההזמנה מראש מוגבלים ומוקצבים מראש, לכן לא ניתן לקבל החזר ו/או זיכוי חלקי או מלא. נהלי הביטול מופיעים בתקנון: https://www.ipi.co.il/termsofuse
  • כיצד ניתן ליצור עמכם קשר בעת הצורך?
    בשלב ראשון עדיף לשלוח מייל מסודר ל- info@ipi.co.il או haifaport-p@ipi.co.il. בכל מקרה, מידע נוסף ניתן למצוא בתקנון: https://www.ipi.co.il/termsofuse
  • איך מגיעים לחניון?
    הקש/י ב-WAZE "חניון מפליגים נמל חיפה" או לחץ/י על הלינק WAZE (החניון מצוי בסמוך למרכז הרפואי רמב"ם).

מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד

יצירת קשר:

bottom of page